Политика за рефундирање и враќање
1. Замена на исправен производ на барање на купувачот
Купувачот има право на замена на производ во рок од 14 дена од приемот на пратката. Замена може да се изврши само и исклучиво ако е во оригинално пакување и без видливи оштетувања.
– Ако стане збор за мебел, мора да биде во оригинално пакување, без видливи или структурни оштетувања, без траги на употреба и не смее да се склопува.
Сите трошоци за доставување при за поправен производ на барање на купувачот се на товар на купувачот.
2. Замена на производ со фабричка маана, штета при транспорт или неусогласеност со нарачката
Рекламации за исправност на производите се прифаќаат само во рок од 12 часа од приемот на пратката.
За секоја рекламација е купувачот да достави фотографии и детален опис на оштетувањето.
Доколку пакувањето/кутијата има видливи оштетувања во моментот на приемот, купувачот мора да ја фотографира пред отворањето на пратката и да ја приложи фотографијата во рекламацијата.
Рекламацијата мора да биде прикажана со телефонско јавување на 075 317 705 (од понеделник до петок, 09:00 – 16:00 часот) и решението да се испрати фотографски материјал и опис на е-пошта [email protected] или преку официјалната страница на Facebook.
Рекламации доставени надвор од работното време за размислување за уредни, доколку има: фотографија од адресаница (доказ за примена), фотографии и детален опис на оштетувањето.
Услови за прифаќање:
– За важечки услови да не е склопуван и да нема структурни оштетувања.
– За електрични и електронски производи мора да биде единствено оригиналното пакување, сите делови и функционалност.
Во случај на фабричка грешка, штета при транспорт или ако не одговара на нарачката, OSKAR GOLD ги сноси трошоците за спиење и замена.